Často kladené dotazy

Jak se mám starat o kokosovou misku?

  • kokosová miska má ráda pokojovou teplotu - nedávej ji do lednice, mikrovlnky nebo trouby, ani do ni nedávej příliš teplá až horká jídla – mohla by prasknout
  • kokosová miska není určena na skladování potravin - jídlo si do ni hezky připrav, klidně vyfoť a sdílej, jídlo sněz a následně ji umyj.
  • kokosová miska nemá ráda vlhko, nedávej ji do myčky nádobí. Stačí, když ji po každém použití umyješ v rukách vlažnou až lehce teplou vodou a šetrným čistícím prostředkem na nádobí.
  • Tip na závěr - po každém přibližně desátém použití  natři svoji kokosovou misku kokosovým olejem - vydrží déle a bude lesklá a krásna.

 

Jako dlouho mi kokosová miska vydrží?

Při správném užívání ti vydrží navždy :)

 

Můžu kokosovou misku umývat v myčce nádobí?

Kokosové misky nedoporučujeme vystavovat vysokým teplotám a dávat je do myčky nádobí anebo mikrovlnky. Stačí je po každém jídle umýt ve vlažné až lehce teplé vodě šetrným čistícím prostředkem na nádobí.

 

Můžu si do misky dávat teplou ovesnou kaši, polévky a nebo jiná teplá jídla?

Z naší zkušenosti nedoporučujeme dávat do kokosových misek příliš teplá jídla, je totiž velká pravděpodobnost, že může prasknout. Přeci jen se jedná se o přírodní produkt vybroušený z kokosového ořechu a příliš vysoká teplota jídel miskám neprospívá. Nemůžeme proto garantovat, že ti miska vydrží, pokud do ni budeš dávat příliš teplá jídla.

 

Praskla mi miska, co mám dělat?

Pokud se nejedná o případ vysvětlený v předchozí otázce (miska ti nepraskla po přidání teplého jídla), napiš nám mail na info@zkokosu.cz s přiloženou fotkou a vysvětlením, co předcházelo prasknutí misky. Díky našim nespočetným experimentům jsme schopni přibližně rozeznat jak vypadá prasknutá miska např. po příliš teplém jídle a nebo při "nekřehké" manipulaci při dopravě. 

 

V balíčku mi přišel slevový kupón na 100Kč/4€ pro mně a 50Kč/2€ pro kamarádku, jak je můžeme použít?

 

Při své objednávce zadej v košíku do kolonky ,,VLOŽIT SLEVOVÝ KUPÓN,, vygenerovaný kód z tvého kupónu a sleva se ti připíše okamžitě. Platí při nákupu od 399Kč/15,99€ .

 

Nefunguje mi slevový kód, co mam dělat?

Zkontroluj jestli nemáš v košíku už zlevněné produkty (na slevové kódy neplatí). Slevové kódy a zboží v akci se mezi sebou nedají kombinovat. Pokud to není tento případ, napiš nám na info@zkokosu.cz

 

V balíku mi přišlo nesprávné zboží / něco mi v něm chybí, co mám dělat?

I my jsme lidi, a občas se stane, že nedopatřením uděláme chybu při balení. Jestli se tak náhodou stalo při tvém balíčku, napiš nám prosím hned po obdržení balíku na info@zkokosu.cz – jméno, číslo objednávky a co konkrétně ti v balíku chybí. Problém budeme obratem řešit a co nejdříve ti chybějící zboží do pošleme.

 

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Všechny produkty se snažíme poctivě a bezpečně balit, tak aby k Vám přišlo v pořádku. Před balením vše zkontrolujeme a každou kokosovou misku natíráme kokosovým olejem a kontrolujeme, jestli náhodou nemá žádnou vadu. Jestli se náhodou stane, že některý z produktů přijde poškozený, s největší  pravděpodobností se stala chyba při přepravě. Jestli se tato nemilá situace stane právě tobě, napiš nám prosím mail na info@zkokosu.cz s přiloženou fotkou, jménem a číslem objednávky. Nový produkt ti obratem zašleme zpět i s dárečkem jako odškodné 

 

Zadal/a jsem při objednávce způsob dopravy osobní odběr - Praha Michle, kdy si můžu přijít balík vyzvednout?

Tvůj balík si můžeš vyzvednout na adrese: Kremnická 3031/11, Praha 4 Michle, 14100 . Nejedná se o kamenný obchod, ale náš přechodný domov :) Je to vysoký šedivý barák na Spořilově, který uvidíš z dálky. Až bude tvůj balíček připraven, přijde ti email s termíny vyzvednutí. Dej nám  prosím vědět, kdy si pro něj můžeš přijít. Potom už jen stačí 5 min před vyzvednutím zavolat na 732 862 235, abychom seběhli dolů a tvůj balíček ti odevzdali.

 

Při objednávání mi neprošla platba, objednávku jsem udělal/a , ale ukazuje se jako nezaplacená, co s tím?

Nejjednodušší a nejrychlejší možností je napsat nám, aby jsme objednávku stornovali a udělali objednávku ještě jednou.

Druhá možnost je, že nám pošleš peníze na číslo účtu CZK 2801699893/2010, EUR CZ8620100000002401700402 . Do kolonky VS napiš číslo své objednávky kterou máš v emailu. Jakmile se peníze připíší na účet, balík do druhého pracovního dne vyexpedujeme. 

 

Posíláte balíky i mimo ČR a SR?

Ano, napiš nám a určitě se domluvíme. V brzké době plánujeme své působení rozšířit i do ostatních sousedících států.