Často kladené dotazy

Jak se mám starat o kokosovou misku?

  • kokosová miska má ráda pokojovou teplotu - nedávej ji do lednice, mikrovlnky nebo trouby, ani do ní nedávej příliš teplá až horká jídla - mohla by prasknout (přeci jen se jedná o přírodní produkt vybroušený z kokosového ořechu)
  • kokosová miska není určena na skladování potravin - jídlo si do ní připrav, sněz a následně ji umyj 
  • nemá ráda vlhko, nedávej ji proto do myčky nádobí, stačí, když ji po každém použití umyješ v ruce středně teplou vodou a šetrným čistícím prostředkem na nádobí
  • tip na závěr - po každém přibližně desátém použití ji natři kokosovým olejem - vydrží dlouho lesklá a krásná

 

Jak dlouho mi kokosová miska vydrží?

Při správném zacházení ti vydrží na věky věků :)

 

Praskla mi miska, co mám dělat?

Pokud není příčinou horký pokrm nebo příliš vysoká / nízká teplota, jak zmiňujeme výše, napiš nám na info@zkokosu.cz . Přilož fotku s vysvětlením, co prasknutí předcházelo. Díky našim nespočetným experimentům jsme schopni přibližně rozeznat prasklinu způsobenou horkým pokrmem od poškození způsobeného "nekřehkou" manipulací při dopravě. 

 

V balíčku mi přišel slevový kupón na 100Kč/4€ pro mě a 50Kč/2€ pro kamarádku, jak je můžeme použít?

Při své objednávce zadej v košíku do kolonky „VLOŽIT SLEVOVÝ KUPÓN kód z tvého kupónu a sleva se ti okamžitě připíše. Platí pouze na produkty od 399 Kč / 15,99 €  na nezlevněné zboží.

 

Nefunguje mi slevový kód, co mám dělat?

Zkontroluj, prosím, jestli nemáš v košíku už zlevněné produkty. Slevové kódy neplatí na zboží, které je v akci. Pokud máš v košíku jeden produkt ve slevě a jeden v plné ceně, kód ti zlevní pouze ten druhý. Jestli se nejedná o tenhle případ, napiš nám na info@zkokosu.cz a my na to obratem hodíme očko.

 

Jakým způsobem objednávky balíte?

Ekologicky, pečlivě a s láskou. Snažíme se zrecyklovat, co nám pod ruku přijde. Můžeš proto svoje zboží najít zabalené v novinách z předloni nebo v krabičce od jiného výrobku. Klasicky používáme papírové krabice a papírové lepící pásky. Křehké zboží může být zabaleno v bublinkové folii, protože nám tak přišlo od dodavatele. Raději ji využijeme dál, než abychom ji vyhodili. Konkrétní zboží jako jsou Face Rollery nebo konjakové houbičky ti přijdou v recyklovaném papírovém pytlíku s etiketou z eko certifikovaného papíru. No zkrátka, snažíme se té naší planetě trochu ulevit.

 

V balíku mi přišlo nesprávné zboží / něco mi v něm chybí, co mám dělat?

I my jsme lidi a občas uděláme chybu. Jestli se tak náhodou stalo při tvém balíčku, napiš nám prosím hned po jeho obdržení na info@zkokosu.cz – jméno, číslo objednávky, fotku obsahu balíčku a co konkrétně ti chybí. Situaci budeme obratem řešit a co nejdříve ti chybějící zboží dopošleme. 

Může se stát, že křehkou věc zabalíme do krabičky od jiného produktu nebo ji obalíme vrstvou novin. Snažíme se zrecyklovat, co jen jde.

 

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Před samotným zabalením každou kokosovou misku natíráme kokosovým olejem a kontrolujeme její stav. Zboží se snažíme poctivě a bezpečně balit tak, aby ti dorazilo v pořádku. Pokud ti přesto některý z produktů dorazí poškozený, s největší  pravděpodobností se stala chyba při přepravě. V této situaci nám, prosím, napiš na info@zkokosu.cz s přiloženou fotkou, jménem a číslem objednávky. Nový produkt ti obratem zašleme zpět.

 

Při objednávání mi neprošla platba, objednávku jsem udělal/a, ale ukazuje se jako nezaplacená, co s tím?

Nejjednodušší a nejrychlejší možností je napsat nám na info@zkokosu.cz, my objednávku stornujeme a vytvoříme novou.

Druhou možností je poslat peníze na číslo účtu CZK 2801699893/2010, EUR CZ8620100000002401700402. Do kolonky VS napiš číslo své objednávky, kterou máš v e-mailu. Jakmile se peníze připíší na účet, balík do druhého pracovního dne vyexpedujeme. 

 

Posíláte balíky i mimo ČR a SR?

Ano, napiš nám a určitě se domluvíme. V brzké době plánujeme své působení rozšířit i do ostatních sousedních států.