Reklamační řád

V případě, že Vám např. praskne miska a nebo se Vám jinak poškodí naše výrobky, prosím napište nám email na  s vysvětlením vzniklé škody a s přiloženými fotografiemi. Většinou se prasknutí misky dá předejít správnou starostlivostí a zacházením, proto ke každé objednávce, která obsahuje kokosovou misku, přibalujeme dopis s návodem jak se o misku starat, aby se nepoškodila. Díky našim nespočetným experimentům jsme schopni přibližně rozeznat jak vypadá prasknutá miska např. po příliš teplém jídle a nebo při "nekřehké" manipulaci při dopravě. Ve většině případů, v případě uznání reklamace jsme ochotní dohodnout se na zaslání nové misky, s tím, že si zákazník uhradí poštovné sám. Věříme, že každý problém se dá vyřešit správnou komunikací a přístupem, a tak se vždy snažíme se zákazníky najít kompromis, aby byly obě strany spokojené.

Reklamace se nevztahují na dárky. Děkujeme za pochopení.