BATÁTOVÁ BUDDHABOWL S QUINOOU A SKOŘICÍ

BATÁTOVÁ BUDDHABOWL S QUINOOU A SKOŘICÍ


Zkusil/a jsi někdy přidat skořici i do slaných pokrmů? Svojí výraznou chutí totiž může úžasně obohatit nejen ovesnou kaši a granolu, ale například i klasickou indickou garam masalu nebo právě batátu s quinou v této jarní, výživné Buddha bowl! Batáta je přirozeně sladká, quinoa má zase ořechový nádech a dohromady tak vytváří úplnou diskotéku chutí. Roztoč to misce z kokosu!

8 batát quinoa

Budeš potřebovat:
½ batáty (100 g)
50 g quinoy
50 cottage sýru
1 lžíce lahůdkového droždí
Salátové listy, oblíbená zelenina
Skořice
Dýňová semínka
Lněný olej
Limetková šťáva
Sůl, pepř


Nejdřív si propláchneme quinou a vložíme ji do dvojnásobného množství vroucí vody. Okořeníme ji skořicí, solí a pepřem a necháme vařit na mírném plameni pod pokličkou 15 minut. Mezitím si omyjeme batátu, propícháme ji vidličkou či nožem a vložíme ji v celku na 5 minut do mikrovlnky – po uplynulé době ji rozkrájíme na malé kostky.
Zatímco se nám připravují přílohy, připravíme si zeleninový salát. Já zde použila mix rukoly, polníčku a ledového salátu, okurku a nastrouhanou mrkev. Salát dochutíme lněným olejem, limetkovou šťávou, solí a pepřem a vše dohromady promasírujeme. Nakonec do salátu vmícháme i polovinu Cottage sýru a lžíci lahůdkového droždí.
Nyní nám už jen zbývá poskládat si svojí výživnou Buddha bowl! Jako postýlku použijeme připravený salát, naskládáme na něj quinou, nakrájenou batátu a zbylou část Cottage, posypeme oblíbenými semínky a máme hotovo! Nyní už jen kokosovou vidličku do ruky a můžeme podávat.

Nutriční hodnoty: 57 g S / 19 g T / 19 g B

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení