KOKOSOVÉ OVERNIGHT OATS

KOKOSOVÉ OVERNIGHT OATS

Jste ten typ člověka, který si ráno raději přispí, než aby se vyvařoval se snídaní? Samozřejmě si můžete koupit něco ve spěchu při cestě do práce, ale ne vždy se zadaří sehnat plnohodnotné jídlo. V tomto případě se nabízí řešení, kdy si dobrou a vyváženou snídani můžete zkusit přichystat večer předem. Příprava zabere jen minutku a uvidíte, jak si další den budete za tak „malou“ investici děkovat!
khk-19 (1)

Chia semínka jsou skvělým zdrojem omega 3 mastných kyselin a spolu s mandlemi vám také poskytnou slušnou dávku vápníku. Lesní ovoce plné vitamínu C zajistí vyšší vstřebatelnost železa a navíc tato kombinace jistě zalichotí i vašim chuťovým buňkám.

Budeme potřebovat:

•½ hrnku ovesných vloček
• 1 hrnek kokosového mléka
• 2 lžíce kokosového jogurtu
• 1 lžíce chia semínek
• Na oslazení datle/datlový či jiný sirup/kokosové flavdrops
• Mandlové máslo, kokosové chipsy

 

V misce si smícháme ovesné vločky s chia semínky, do kterých přidáme kokosové mléko a krémový kokosový jogurt. Směs může být řidší, protože vločky a chia semínka přes noc tekutinu nasají. Na oslazení můžete použít oblíbený sirup, nakrájenou datli, stéviové kapičky nebo tento krok přeskočit. Takto připravenou kaši necháme odpočinout v chladu. Po pár hodinách ji jen už přemístíme do kokosové misky, dozdobíme mandlovým máslem, kokosovými chipsy a ovocem a vychutnáme s dřevěnou lžičkou. Dobrou chuť!