✔️ Libovolné Kokosové máslo nebo pomazánka Wild & Coco + lžíce z kokosového dřeva ZDARMA ✔️ Při koupě 2 libovolných olejů od značky Purity vision ZDARMA Bio balzám na rty 12 ml ✔️OBĚ AKCE PLATÍ DO 20.9.20 NEBO DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB

ŠŤOUCHANÉ BRAMBORY S HUMMUSEM A TOFU

ŠŤOUCHANÉ BRAMBORY S HUMMUSEM A TOFU

Máš chuť na lehké, osvěžující jídlo, které se dá jíst i za studena? Mám pro tebe tip na oběd či večeři, která splňuje všechny tři kritéria a jako bonus do sebe dostaneš i slušnou dávku vitamínů a minerálů. 

Navíc jsou taková jídla přímo ideální pro servírování v našich kokosových miskách, vysoká teplota jim nedělá moc dobře. Nakonec stačí přihodit kokosovou lžičku a pustit se do toho! 

4 šťouch. brambor

Budeme potřebovat: 

  • 2 velké brambory
  • 1 mrkev
  • ¼ celeru (kořenového)
  • Oblíbené tofu
  • Hummus, semínka
  • Sušený česnek, majoránka, sůl, pepř
  • Lahůdkové droždí
  • Listový salát, okurka
  • Jablečný ocet

Nejdříve si oloupeme brambory, mrkev a celer, nakrájíme je na zhruba stejné kousky a dáme vařit na cca 10 minut. Mezitím si připravíme tofu na větší kostky a necháme ho opékat na pánvi do křupava. Salát natrháme na kusy a promasírujeme s jablečným octem.

Když se nám kořenová zelenina dovaří, scedíme ji a propláchneme studenou vodou. Vrátíme ji do hrnce, vezme si šťouchadlo, přidáme sušený česnek, majoránku, sůl, pepř a lahůdkové droždí a vše pořádně rozšťoucháme.

Nyní už můžeme servírovat. Na postýlku z listového salátu v kokosové misce nandáme šťouchané brambory, křupavé tofu, humus a na závěr můžeme posypat oblíbenými semínky. Dobrou chuť!